Продавець TabParts - Запчастини, Комплектуючі, Аксессуари розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1344 відгуків

Зараз компанія не може швидко відповісти на ваше повідомлення, оскільки за її графіком сьогодні вихідний. Компанія відповість вам у найближчий робочий день. Напишіть номер телефону, щоб компанія швидше зв'язалася з вами.

+380 (95) 477-88-83
+380 (68) 993-92-22
+380 (95) 244-33-38
ул. Маланюка, 17, Кропивницький, Україна
Кошик
ЗАПЧАСТИНИ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ КОМПЛЕКТУЮЧІ ⠀⠀⠀⠀ АКСЕССУАРИ

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Перевіряйте працездатність тачскринів до зняття захисних плівок та до вклеювання в раму. Умови обміну та повернення товару: 1. Збереження товарного вигляду: - не знято захисні плівки (дисплеї, сенсори тощо), - відсутні ознаки самостійного ремонту (сліди розбирання, паяння); - відсутні механічні пошкодження (подряпини, вм'ятини, вигини тощо); - відсутні сліди паяння (мікросхеми та дрібні запчастини); 2. Збереження цілісності гарантійних наклейок, якщо такі передбачені; 3. Дотримання 14-денного терміну. За фактом виявлення шлюбу, обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення всіх умов обміну чи повернення товару. Заміна та повернення товару, у якого було виявлено недолік, здійснюється після попередньої діагностики у нашому сервісному центрі. У разі недотримання умов обміну та повернення обміну не проводиться. Бракований товар змінюється на аналогічний. Якщо товар в даний момент відсутній на складі, то здійснюється повернення грошей або обмін на інший товар (за бажанням клієнта). Транспортні витрати, пов'язані з обслуговуванням, обміном, поверненням товару, у якого було виявлено дефект, оплачуються нами. За цілісність посилки під час транспортування відповідальність несе компанія - перевізник, тому при отриманні просимо уважно перевірити вміст посилки у присутності відповідальної особи компанії, яка здійснила доставку. Ми завжди прагнемо відкритого діалогу з нашими клієнтами, і готові допомогти у вирішенні цієї проблеми. Віримо, що наша співпраця завжди буде порядною та взаємовигідною.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner